Disgusting

Har nog varit med om ett av de äckligaste tillfällena i mitt liv. Jag blev så paff att jag inte ens kunde få det ur mig till Catrin under passet. Körde en övning på boxen där jag ligger på backen med benen i vädret och sedan står en person över och knuffar ner benen mot backen; magövning (äh, ni förstår). Ni kanske kan räkna ut resten?

Brrrrrrr, äääääääääääääääääääääh! Svettig var han som stod och lutade sig över mig... behöver jag säga mer? Svettet flödade. Drip drop! Lisa gapar för att flåsa till. Alltså det var så äckligt jag kunde inte ens fatta vad som hände. Mådde skitilla efteråt men nu ska jag försöka få i mig lite havregrynsgröt.

Bläää!


Värst vilken diskussion det blev om förrförra ämnet!


Kommentarer
Postat av: Leiden

det där låter som en härlig upplevelse. Andras svett är så oemotståndligt. :P

2009-10-12 @ 21:46:04
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Catrin

usch vad vidrigt! Får ta med en handduk och lägga över fejan nästa gång;)ha ha

2009-10-12 @ 21:52:13
Postat av: Angie

Men du har väl inte glömt när the two of us agerade levande porrtidning i kyrkan? Fast vi slapp ju i och för sig inmundiga kroppsvätskan då...

2009-10-12 @ 22:38:17
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0