Det här behövde jag!

Orkar inte tjaffsa om dagen för det gör jag vilken annan dag som helst. Den har varit ok fast utan ett uns till energi. Fast en sak måste jag nämna. Jag har haft ett projekt på jobbet som jag har varit ledare för. Det har varit att ta fram en ny hemsida till jobbet. Har jobbat som en tok med det men nu äntligen var den sånär färdig men vi lanserade den ändå... kolla, känner mig riktigt nöjd!

www.haugen-gruppen.se

Tänkte istället lägga fokus på mina fina nyanländna shoes! Beställde två par skor på Nelly i fredags och fick meddelande om att paketet kommit i förrgår men hann inte hämta det då. Hämtade det idag istället. Så spännande! Man vet ju aldrig hur det man har beställt sitter, men gud så bra skorna satt. Blev riktigt glad, fast om man tänker på ekonomin skulle jag nog helst sett att ett par skor satt dåligt. Nu måste jag behålla båda två paren. Äh, är jag glad så får man ta en liten törn i plånboken ibland!




Kommentarer
Postat av: carolina

dom svarta var ju sjukt snygga! partyparty skor =)

2009-10-02 @ 16:21:54
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Leiden

Love the shoes. kanske ska beställa....

2009-10-02 @ 16:48:30
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0