Dagens man...

... är ju alltid min kille dårå va, men idag tittade jag faktiskt på programmet med Gynning. Eftersom jag missade det i onsdags fick jag lov och titta på det på tv4 Play, men det funkade ju också. Brukar alltid tycka att Gynning har lite stirrig blick, fast det kanske bara är jag som tycker. Programmet var iaf rätt bisarrt, kändes som en blandning av "Man mot man" och "Tur i Kärlek". Men men, det kan nog bli ett slapparprogram. Hur illa jag än har tyckt om Gynning förut så har jag börjat inse att hon faktiskt är rätt smart och klipsk. Verkar vara en sjysst tjej.

Nu är Svenska Hollywoodfruar som rullar på TVn, sista programmet för säsongen. Det programmet är ju ytterligare något som är bisarrt men på samma gång så skulle man ju inte ha något emot att ha så mycket pengar som de har. Fast det är lite motsägelsefullt ändå för jag vill och ena sidan kunna ha så där mycket pengar och andra sidan inte eftersom jag då kan i princip fixa vad än jag vill ha. Det finns ju ändå en viss känsla och självuppnåelse med att jobba för sina pengar och sedan kunna unna sig något. Jag är uppvuxen med att man får jobba för brödfödan, och det kommer jag nog aldrig kunna släppa helt. På samma gång så känner man ju att man betyder något, eftersom man har presterat.

Har försökt hitta en bild på de snygga stövlarna jag hittade i lördags men icke, så jag får väl ta en sväng på stan och titta på dem igen...

Mat mat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0