I'm PINK-ified!

Någon som vill veta hur konserten var igår?
Ha, vet inte riktigt vad jag ska säga. Eller jo det vet jag nog visst: DEN VAR HELT GALET BRA!!!

Det kommer bli svårt för kommande konserter att leva upp till den här. Så himla påkostad och så fruktansvärt bra sjunger hon. Helt galet! Tror inte att en ton blev fel, lät precis som på skivan. Hennes senaste skiva heter ju "Funhouse" så hela showen var byggd på det, hur coolt som helst. En del hängande och gungande i trapetser och lakan. Rutchkane-åkande, dansande, rockande och grymma solon. I en låt åmade hon sig och tog på sig själv så den killen som inte gick igång på det borde vara stendöd. Tighta sexiga kläder på den supervältränad kropp. Hon måste verkligen ha tränat hårt innan turnéen.
 
COOL BRUD I LYXFÖRPACKNING!
Eftersom konserten låg såhär mitt i veckan hade jag inte riktigt hunnit ladda upp inför den vilket även gjorde att mina förväntningar knappt existerade. Kanske var det som gjorde att jag upplevde konserten helt galet bra :) Det var verkligen valuta för pengarna. Klockrenast var nog när hon kritiserar Britney Spears genom att slå och blåsa på micken för att visa att hon inte sjöng med playback, så jäkla bra gjort!
 

Tack, för en grym kväll!


Kommentarer
Postat av: Mia

I know vill ut. Det var länge sedan vi sågs också. Problemet är lilla vovven. Vi hade tänkt fråga Davids syster om hon ville vara här och passa honom men hon är på Gotland i helgen. Min mamma håller på att bygga om köket så deras hem är inte någon passande miljö just nu (men ska försöka fråga lite snällt ändå).

2009-11-11 @ 21:24:51
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

nejdå, partajet är har jag inte glömt!! men med reservation för att jag kanske kommer vara stendöd efter en heldags shopping i Borlänge.. men vi får se!!

2009-11-11 @ 21:32:35
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0