Torsdag nu, tack!

Den här jobbveckan händer det ju inte ett smack, varför i sjutton ska tiden då gå så lååångsamt? Fruktansvärt orättvist. Jag försöker hitta på saker att göra hela tiden, men det räcker inte till. Får väl se det som att efter regn kommer sol, för långhelgen kommer att bli super. Gjorde lite planer igår och det låter najs!

Det händer ju verkligen ingenting just nu. Bara det gamla vanliga; jobb, träna, käka och sova. Däremellan blir det nog lite tele-pratande också. Börjar faktiskt känna igen lite folk på gymmet nu. De i receptionen hejar glatt och det är alltid lika trevligt. Känns verkligen som att man är välkommen och det ger så mycket mer än om de skulle strunta i det. Var på sämsta aerobicspasset idag. Var i och för sig på aerobic igår också som var helt kanon och då är det väl lite för höga förväntningar man har på nästa pass. Dåligt var det idag, instruktören sa aldrig till när hon bytte steg plus att det var alldeles för mycket snurrande och småsteg. Ta i för sjutton, det är det jag vill göra. Känna att jag jobbar!

Dagen har alltså inte gett mycket mer (än). Ska ta och fixa min sushi nu, väntar på att riset ska svalna. Mums mums! Bästa sushin gör man hemma, får allt jag vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0