långhelg - it was

Så har en ny vecka börjat. O tur är väl det får då är det kortare till nästa och till semester. Bara nio arbetsdagar kvar. Måste nog sätta igång och leta resa. När jag spanade lite tidigare så var priserna riktigt höga, inte alls bra!

Hörde en rätt intressant diskussion idag på gymmet. Två tjejer som diskuterade huruvida det är lättare för fula killar än fula tjejer att skaffa sig en snygg partner, och jag höll nog med i deras resonemang. Självklart finns det ju undantag men de kom fram till att en mindre snygg kille har det mycket lättare att skaffa sig en snygg tjej eftersom det oftast är så att killar har en mer framåt-attityd. Tjejer är liksom av naturen lite mer tillbakadragande, vilket gör att en ful tjej oftast har en mindre attraktiv kille. Orkar inte dra alla resonemang de hade men jag höll med till kanske 75%. Finns säkert de som säger emot, men vad gör väl det.

Midsommar har det varit och den firades som sig bör. Öregrund var stället, David och Mia + hennes familj var sällskapet (inklusive killen  min så klart). Vi snapsade, lekte lekar och sjöng. Svensk midsommar, dock blev det inget dansande runt stången men jag kan ända inte dansa till de där sångerna. Kom i säng sent men var ändå hyffsat pigga i lördags, fick ju tom till ett rätt lurigt vattenkrig och en tur på fyrhjuling. Deckade snabbt på soffan på kvällen. Examensfirande igår eftersom Angie har tagit examen. Stort grattis till dig gumman! Grillning på kvällen, kul kul men lagom snurrig blev jag av all piprökning. Tur att farbror blå inte var ute!


Alen leker "Captain Kid".                       Oskyldiga killar?

Alen underhåller, som vanligt.

Nu ska jag leta resa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Riktgt bra midsommar va det! Lät som om ni hade det bra också?! :)



Fyrhjuling är sjukt kul! Synd bara att de är så dyra :(



kram

2009-06-22 @ 21:41:35
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Mia

ooooh so oskyldiga. Men jag är glad för jag fick ge igen ordentligt på David.. ;)

2009-06-23 @ 07:04:11
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden
Postat av: Mia

ooooh so oskyldiga. Men jag är glad för jag fick ge igen ordentligt på David.. ;)

2009-06-23 @ 07:04:36
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0