Ingen tid för att andas

Dagen har varit hektisk, ingen rast ingen ro. Fick lov att käka lunchen på 25min. Sen satte vi igång igen. Har inte riktigt hunnit med något utav det jag skulle men men ibland har man sådana dagar också. Kul har det i alla fall varit. Tänka sig, jag har haft mitt första inplanerade egna besök idag. Kändes riktigt proffsigt och bra val av första besök var det också. Jätteintressant, får se om jag kan få min chef att tycka det också. Kan nog bli lite svårare tyvärr.

Det är så gött att dagen slutar redan kl fyra. Det är ju grymt mycket kvar av dagen när jag har jobbat klart. Hann gymma, dammsuga, diska, laga mat, göra matlåda och förbereda mat till syrran imorrn på ca 3,5h. Grymt skönt att få det gjort. Imorgon får jag besök också, syrran svischar förbi med en övernattning. Sen cruisar vi hem till FESTerås på fredag förmiddag för jag är ledig. Långhelg med andra ord!

Haha, det är tom dubbelavsnitt av Girls at the Playboy mansion idag. Det är egentligen världens sämsta serie, och det kanske är just därför jag tycker den är rätt underhållande. Den har inget budskap över huvudtaget (inte något som är värt att nämna) utan man kan bara slappa. Så nu är min timme mellan tio och elva "räddad".

Kommentarer
Postat av: Emma

haha 25 min är ju mycket :P själv äter man på 7 min och sen iväg på rastvakt!



Jag kommer jättegärna på festen!! Klockan??



Vad jobbar du med?



kram!

2009-06-04 @ 12:45:34
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, jag tycker det är riktigt underhållande ;) och lite sjukt på samma gång ;)

2009-06-05 @ 10:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0