bil - brum - bil

Sov ut en aning imorse, hade ju firmafest igår. Vi alla vet ju att sådana tillställningar inte slutar så nyktert. Jag höll mig iofs väldigt nykter, drack en aning men man får ju inte gå till överstyr. Trots allt måste man ju agera proffsigt, chefen satt ju vid bordet bredvid. Kul hade vi det; vin-, öl- och chokladprovning. Vi lärde oss en hel del på kuppen.

Galet, galet Söderling vann precis semifinalen!!! Wihooo, då blir det final på söndag. Blir väl mot Roger Federer, svårt men det kan bli en snygg match.

Nu har jag landat i Västerås. Körde roadtrip med syrran efter att ha fixat stuprör på K-rauta till pappa först. Så ikväll blir det födelsedagsfirande med "svärpäronen" och b-day party imorrn med fotboll. Laddad värre!


Kommentarer
Postat av: Emma

Man får tacka så mycket! Som sagt, så hände det grejer medan jag var dator-frånvarande. Efter några hemska mardrömstimmar för oss alla, så kom Ludvig till oss efter ett akut kejsarsnitt... men här är världens goaste grabb. Fick komma hem igår, så nu försöker vi komma tillrätta i hemmet och bara myser!

2009-06-05 @ 21:36:19
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0