a glimps of miami

Ännu en dag med helt underbart väder där jag måste sitta inomhus och knappa på dator. Känns ju sådär kul, MEN jag bokade kanot i dag tills lördag. Jag och killen min ska ut på äventyr på sjön Hunn. Låter lite som förkortning av honey på engelska, lite charmigt med andra ord. Får väl se hur torrt det blir, kan tänka mig inte så vidare värst om jag känner killen rätt.


Det var världens stilkrock på väg till gymmet idag. Först mötte jag en helt tatuerad full tant som blev tagen av polisen tillsammans med sin son, och äckligt luktade de. Sen kommer typ Harald Blåtand, gubben såg precis ut som en viking med världens skägg och utstyrselse som liknade folket som leker medeltid under veckorna i Visby. Sen på väg hem från gymmet träffade jag Florida-tjejen. Tänk er en liten lurvig hund som springer allt vad han har. En pinnsmal supersolbränd blond tjej på inlines med hög rosa toffs på huvudet, korta avklippta jeansshorts rosa-vit magtröja som visar den vältränade magen, stora glajjer och en WALKMAN! Alltså, jag trodde jag såg i syne först eller att hon skulle på maskerad men eftersom hon hade hunden med sig förstod jag nog att det där var "hennes stil". Jag säger bara kul med folk som vågar vara sig själva, det finns alltför många som gömmer sig.

Åtta arbetsdagar kvar till semester!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ser verkligen bruden på inlines framför mig!! =)



Kul att kopparna var bra! Vissa koppar är som sagt godare än andra att dricka ur :P Hittade en massa grejjer på REA. Verkar som alla affärer rear just nu! Vi sticker på fredag, planet går kl.18. Ska bli riktigt skönt. Resorna är inte billiga direkt.. När åker ni?



kram!

2009-06-23 @ 21:57:14
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Mia

vet inte hur många dagar jag har kvar till lite semester, och inte vill jag tänka på semester för det ser ut som att vi inte kommer att göra något förutom sitta och skriva en c-uppsats. =/ MEN kommer jag inte iväg nu är det jag som bokar en resa under hösten...

2009-06-24 @ 07:37:37
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0