Walk a day in my shoes

Ja, egentligen förstår jag inte varför jag uppdaterar här. Nu när jag är ledig funderar jag knappt över djupare saker utan bara lever i nuet. Självklart har ju några funderingar kommit upp. Hösten har jag väl funderat över typ tre gånger, men inte mer. Känner inte att jag har energi för att gympa hjärnan och mina känslor med det. Jag är ledig och då får min hjärna också slappna av. Annars så kan man ju inte säga att man har vilat upp sig.

Nu är det inte långt  kvar till jobbet börjar igen. Har inte så mycket emot det, fast det finns en sak som kommer att vara grymt tråkigt och göra att tiden går så himla långsamt första veckan. Ingen av de andra produktcheferna kommer att vara där utan bara vår marknadsassistent och hon kommer att ha häcken full. Jag kommer alltså knappt ha någon att prata med. Suck! Men men ska väl inte ta ut något i förskott. Känns ju helt onödigt. Nu ska jag njuta av mina sista dagar som ledig.

Gårdagen var faktiskt helt ok. Tog en sväng på stan. Fixade lite nödvändiga grejor och sedan blev det lite onödigheter också. Jag som har klagat på att jag inte har haft shoppingsug på jättelänge kände igår att nu jäklar. Inte för att det blev så mycket men lite grann hamnade i påsar. Lite underkläder och ett par nya vita snygga Björn Borg sneakers. Så nu kan jag med gott samvete pensionera mina sneakers jag köpte förra hösten. Fast jag kommer inte slänga dem för det kan jag aldrig göra med ett par skor som inte är håliga och läcker in vatten när det regnar.

Fick finbesök igårkväll också. Blev bestämt väldigt sent men trevligt var det. Millan och Andreas tittade förbi på en fika. Blev en hel del prat och tittande på stand up-klipp på youtube. Har man inte sett Johan Glans när han gör Darth Vader (eller hur det stavas) bör man titta på det genast, så himla kul! Titta här Johan Glans

Nu ska jag hänga med syrran och städa bilen!


Hörs och syns!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0