Tjockt

Fullt upp idag. Verkar som att jobbarkompisarna har börjat förstå att jag är en resurs som de kan utnyttja. Börjar få alltmer att göra. Kul kul, för det värsta jag vet är att sitta sysslolös. Jag kan göra det någon dag men sen blir jag less på det. Det är lite som att vara ledig. Jag kan vara helt ledig, utan att göra ett jota, i typ två dagar sen måste jag börja aktivera mig. Jag kan inte bara sitta still och glo, eller njuta som en del skulle kalla det.

Såg en bilolycka idag, eller kallar man det MC-olycka när en bil kör på en motorcykelförare? Vad vet jag, men en sådan såg jag i alla fall. Såg fruktansvärt läskigt ut. Killen som körde MC blev helt sönderskrapad på armarna och benen. Dum som han var åkte han ju i T-shirt och jeans, dock med hjälm. Nu är ju hans sommar förstörd, den som knappt har börjat. Stackarn!

Har fixat och försökt göra fint så mycket som jag har kunnat och hunnit, eftersom jag får besök imorgon. Ska bli så kul att umgås m Kakan igen. Va ett bra tag sen sist. Har även tagit middag och cider med några jobbarkompisar, en liten sommar-get-together. För nu är det bara två dagar kvar till lååångledigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0