Soooo loooong

Får alldeles strax besök av världens bästa Kakan. Maj gaaad va kul det ska bli. Middag på staden och bara en massa skitsnack. Måste ju komma ikapp! Lite sådär väder men jag hoppas det håller uppe nu resten av kvällen. Varmt är det i alla fall, eller ska man säga äckligt fuktigt?

Det lär inte bli så mycket uppdateringar framöver. Varför? Jo, jag ska lämna ensamma Norrpan i tre veckor och umgås med nära och kära. Ska bli riktigt naaajs! Och eftersom jag inte är i Norrpan så kommer jag inte ha någon tid till att sitta vid datorn och knappa varje dag, fast någon gång kanske det blir ändå. Händer det något magnifikt så måste jag ju dokumentera det.

En dag kvar att jobba och den är inte ens full. Har fika vid tio (typ ledig), ett möte vid elva (inte så ansträngande) och sen ska det stängas ner på mitt kontor innan jag sticker hem strax efter lunch. Inte behöver jag jobba så mycket imorrn, plus att jag har slutfört allt jag ska och kan ha färdigt innan V.A.C.A.T.I.O.N. Sen är det brum brum till el stockholmo!

Mors i kors! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0