rooolig helg

Kommer knappt ihåg när jag uppdaterade den här sidan senast men det har ju inte hänt uppseendeväckande mycket ändå. Fredagen spenderades vid poolen och sedan middag hos killens kompisar, himla trevligt med god mat. Värme, meloner och skratt, jösses satte nog i halsen ett x antal gånger. Tack för det Patrik och Carro!

Tidig morgon blev det i lördags för att kunna njuta av en dag på Liseberg. Åkte halv åtta och nådde nog målet vid tolv typ. Mulet men rätt varmt var det. Vi satte full fart mot alla karuseller och berg-och-dalbanor. Jag är ju inte så mycket för snurr snurr snurr, så jag åkte endast berg-och-dalbanor, men shit vad kul det är. Jag är lite chicken shit i början men när jag väl har åkt det kan jag bara le. Inte en enda kamera (i slutet av karusellerna) kunde jag tajma heller, såg mest döförskräckt ut varje gång. Men det ska väl synas att jag är med?

Vi åkte nån som hette Kanonen och det var nog den som var minst kommihågbar. Trots att det går från noll till 70km/h på två sekunder så kommer jag knappt ihåg den. Jag kan förklara varför. Det hela börjar med att man sitter i tåget inomhus och åker i kanske 15meter innan tåget kommer utomhus. Kan ju säga att det regnade rejält mycket, snarare öste ner men vi åkte ändå. Så vi skrek i typ 5 sekunder tills tåget kom utomhus och det enda som hördes var "bubbble pruhhh ahhhh", det strömmade in vatten i munnen och vi såg inte ett smack. Kändes som om vi åkte en mycket blötare variant av Floom Ride. Men vi bara skrattade! 

Mat på BK och sen lite spelande i spelhuset innan karusellerna intogs igen. En riktigt kul dag med en massa konstiga saker som hände. Var helt död igår så jag och killen hade en lugn och stillsam dag framför TVn. Middag hos päronen och sedan i säng eftersom killens semester är slut.

Ska försöka ta tag i dagen nu. Får se vad den har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: carolina

tack själv, kul att ni kunde komma =) hade så trevligt!

2009-07-20 @ 22:37:11
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0