Packad? - Naej, knappast!

Halv dag kvar till helg! Fantastiskt skönt. Trots att den här veckan gått hyffsat fort går det emellanåt väääldigt långsamt. Men, som sagt nu är det inte långt kvar. Hoppas på att planerna för imorgon slår in. Skulle vara så himla kul och mysigt. Skratta och snacka det är vi bra på Emma, så jag hoppas det blir av. Annars finns det ju ett antal tusen dagar kvar i livet!

Körde Body Pump nu ikväll, känner mig helt mör. Ont överallt, redan! Fatta hur jag kommer att känna mig imorgon när jag antagligen kommer att rulla upp ur sängen. Kul var det, man känner verkligen att musklerna jobbar men när man väl står där kan jag inte för mitt liv förstå varför jag utsätter mig för den smärtan. Jag tänkte på helgen och försökte motivera mig att om jag inte gör det här nu är jag inte värd helgen. Gick riktigt bra! Dock förstår jag inte varför jag, varje gång vi ska byta vikter, måste kolla på alla andra och jämföra så att jag inte helt totalt gör bort mig (enligt mig själv alltså). Jag vet ju att jag inte är världens smalaste eller mest vältränade, men eftersom jag är lite större har jag det inprintat i huvudet att alla tror att jag klarar hur tunga vikter som helst. Helt sjukt egentligen när man tänker på det, varför ska jag bry mig om vad alla andra möjligtvis skulle tänka om mig? JAG är ju där för att träna MIN kropp, och inte för att det ska se bra ut inför andra. Får nog ta och försöka lägga ner det!

Måste sätta igång med packningen nu inför helgen. Har inte ens packat upp efter semestern än, så jag vet knappt vad som är rent och smutsigt. Full fart är det som gäller, för det finns en hel del att göra plus packningen!

Kommentarer
Postat av: Angie - otränad

Så det finns ingen chans att du kan ta med min kropp och träna de då?

2009-07-30 @ 22:58:15
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0