Nada

Att vara ledig är väldigt skönt, man kan göra exakt vad man vill och inte behöva passa tider eller sitta instängd på ett kallt kontor. Man kan njuta av vädret, göra utflykter, upptäcka nya saker, åka utomlands, spela spel, titta på TV hur mycket och länge man vill. Alla dessa saker är väldigt najsa att göra när inte jobbet tränger på, men det finns ett STORT MEN med det här. Det är inte kul att göra allt det här själv. Jag har alltid haft någon att vara med hela tiden under varje lov, om det inte har varit min syster så är det någon av tjejerna som jag har skojat med. Men vad sjutton ska jag göra nu? Har ju inget att göra fram till klockan fyra (om man inte räknar de tvättmaskinerna jag har satt igång). Alla jobbar eller har fullt upp med sitt. Alla mina saker är i Norrköping så att åka hem till päronen gör varken till eller från, plus att jag bor hos killen där jag endast har mina kläder. Självklart får jag använda allt här men det är ju inte samma sak. Usch, den här veckan kommer ju att kännas helt värdelös.

Gårdagen fyllde jag med städning, TV-tittande, motionering, affärsgluttande och handling av mat. Fast om jag fortsätter i den takten kommer jag inte ha något kvar att göra på torsdag och fredag. Hmm, måste nog försöka komma på något att göra ganska snart!

Nu måste jag rädda täckena från att blåsa bort från balkongen.

Kommentarer
Postat av: Angie

Eey babe, nu ska du ju komma hit och dricka kaffe. Cheer(?) up. Fast jag vet vad du menar, men man måste nog lära sig att umgås med sig själv och uppskatta det. Fast självklart inte hela tiden. Kram kram banan

2009-07-21 @ 14:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0