di doo dam dam dam

Fest igår för en av mina äldsta och bästa vänner. Nu är vi en till som har gått in i 25-årsträsket. Nejdå, träsk är det väl inte men jag kan ju inte gömma att man känner sig lite äldre. Det var precis som två tjejer som är två år äldre än mig sa, "Efter 25 måste man återhämta sig efter en kväll ute i minst två dagar, det är helt sjukt hur det ändrades över en natt." Och jag är rädd för att jag måste hålla med, eller så är det pojkvänsgrejen som har gjort det. Har lugnat ner mig lite och att festa känns inte lika hett längre, dock kan jag ta en rejäl omgång då och då. Det är dessa två-tre festdagarna per vecka som inte existerar längre. Tur är väl det för plånboken om inte annat, levern är nog rätt glad också efter alla år som student.

För gå helt emot det jag precis skrev så var det ju mycket rolig fest igår och ikväll tror jag att det lutar åt en riktig utgång. Igår var ju trots allt bara en hemmafest. Tänkte ta det lugnt men det bli lite mer öl och cider än väntat, kom inte hem förrän halv tre.

Fixade ju naglarna på salong i måndags och jag är redan besviken. De har börjat lostna i kanterna efter bara 5 dagar!!! Ska man gå tillbaka och klaga på sånt eller kommer de bara säga att det helt och hållet beror på hur jag har skött dem? Fick i alla fall tips om en annan salong att gå till, hörde även att killen som gjorde mina hade haft fler kunder som inte var helt nöjda. Men men, man lär av sina erfarenheter (eller misstag).

Ska ut och röra på fläsket nu, måste börja aktivera mig mer!

Kommentarer
Postat av: Angie

KLAGA KLAGA KLAGA (rättvisans vimpeln vajar i vinden)



Eey man, look at this

Kom hit med naglar som stumpar

Kan bero på att jag ofta mina biceps pumpar

Ville få skönhet som varar

Inte som om man potatis skalar

Det var en fet present

Som mina bästa sänt

Det här duger inte

Det får du göra om, om, om

Yeah, om, om, om

2009-07-13 @ 10:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0