Slapp

Idag har det minsann varit världens slappardag, men det är både jag och killen värda. Har jobbat hårt i veckan och lugnare lär det inte bli nästa vecka heller.

Gick upp seeent. Tittade på skidåkning och käkade frukost. Vid halv tre kom vi ner på stan och fixade lite julklappar. Köpte tom julkort så nu är de färdigskrivna och ska skickas! :) Kommer att bli jobbigt att kanske få julkort av någon jag själv inte skickar till. Får nog upprätta en lista på vilka jag ska skicka till och sedan vilka jag har fått ifrån, sådant system som mamma o pappa har.

Ikväll blir det mys framför TVn. Har inte lust att göra något alls. Revbenspjäll och potatis ska bli riktigt gott till middag.

Nu ska jag kolla efter om det är något Luciafirande här imorgon, skulle vara så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0