Oslo & LW

Kom hem för typ en timme sen efter en kortvisit i Oslo, eller snarare Vestby som ligger en bit utanför Oslo. Åkte igår eftermiddag och hade superfancy middag i eget inglasat långbord med kandelabrar på bordet. Kul att träffa alla från de nordiska länderna och få lite ansikten till alla namn. Möte från halv nio till fem idag. Känner mig ganska mosig i huvudet måste jag säga. Massor av info har det blivit och själv höll jag i två presentationer. Var hypernervös innan men när jag väl stod där var det faktiskt rätt kul, dock så känner jag att min annars braiga engelska har hamnat efter. Måste verkligen börja prata mer och inte bara läsa. Fick tom ett "Bra!" från chefen, kändes mycket bra.

Det är redan onsdagkväll, förstår inte hur dagarna kan passera så himla fort. Imorgon blir det iaf LW i Linkan. Ska bli så fruktansvärt bra! Såg honom förra hösten på fälten bakom Cloetta Center. Det var nästan magiskt och jag kan tänka mig att denna gång inte kommer att bli sämre. Det är bara killen och jag som ska gå. Vi har tom sittplatser. Vet inte om jag någonsin haft det på en riktigt bra konsert. I vilket fall som så kommer jag vara lycklig under hela konserten. En riktigt bra sångare med den underbaraste killen, kan det bli bättre? :)


Muchos muchos bra!


Kommentarer
Postat av: Leiden

Hoppas ni får förbaskat trevlig. Har ni kommit på något idé inför nyår än?

2009-12-09 @ 22:37:13
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

Har nog aldrig varit ute och partat på nyår tycker en middag, lite mingel med drinkar och en kyss vid nyår låter som något i min smak.

2009-12-09 @ 23:46:07
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0