Förstooorat

Vissa saker blir så mycket större än vad man hade tänkt sig från början. Förstår inte hur det är möjligt. Men som jag alltid tycker, allting har en mening. Precis som min näsa idag. Förkyld och snorig gör att min vänstra näsborre/vinge (eftersom förkylningen är 100% fokuserad där) är alldeles röd och svider. Det hade jag ju inte tänkt mig från början, men det gör ju att jag ser ut som "Rudolf med röda mulen" från vänster. Fast det kan ju va rätt skojsigt för de som ser mig från det hållet. Men men, jag ska väl vara glad över att det inte är hela näsan som är röd och ond :)

Dagen har varit riktigt produktiv, trots en rörig början. Det är redan torsdag och enbart tre veckor kvar till julafton. Tiden verkligen springer fram. Imorgon kommer killen hit. Vi ska se "Luftslottet som sprängdes", sista och bästa boken enligt mig. Ska bli intressant och se hur och vad de har valt att ta med. Boken är ju väldigt detaljerad så allt lär de inte beröra, isf skulle den ju hålla på i flera timmar. Det var längesen jag läste böckerna så jag är lite nyfiken och se vad jag kommer ihåg.

Julklappsshopping och julbak står på agendan för helgen. Måste få julstämningen att infinna sig nu. Lite pepparkakor, glögg och mysig musik kommer nog göra susen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som om du/ni kommer få en mysig helg! :)



Du kan väl spela in hela konserten? ;) synd att han spelade en vardag här i stan.. håller tummarna för att det blir en sommarkonsert framöver nån gång!

kram!

2009-12-03 @ 19:27:26
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Anonym

It's Mia bitch.



Sitter med telefonen. Men du Rudolf vad händer är uppe på toppen av mitt Berg är det helt okej och jag känner att jag varit tillräcklig elak för att minska hjärtats storlek med 2 storlekar om jag får bestämma blir det ingen jul jag är trots allt grinchen. 3 veckor till jul 4 till nyår what to do då?

2009-12-03 @ 20:23:14
Postat av: Malin

Ulle är framme i säkert förvar. Hon ligger här i andra soffan och sover tungt. Jetlagen har kommit ikapp vet du ;) Säger åt henne att sms:a eller ringa senare! Kramar

2009-12-04 @ 07:29:17
URL: http://mallllan.blogg.se/
Postat av: Mia

Väggen går att få tag på i exklusiva lägenheter men bara för dem som vågar riva bort allt kakel och inte sätta upp nytt. ;)

2009-12-04 @ 13:02:36
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja man får försöka tänka på att det snart är lite ledigt.. Usch, hatar att ha ett sånt jobb där man måste planera hela tiden! :(



kram!

2009-12-06 @ 22:18:52
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0