Vidunderlig helg

Ohej, vad jag har flängt. Men galet kul har det varit! Alltid lika kul att få träffa alla tjejerna från Linkan igen.
Elles me manquent enormément!!!
 

Konserten var helt fantastisk!!! Jag kunde inte alla låtarna eftersom jag var mest inlyssnad på nya skivan, men gudars va de levererade. Var nästan i klass med Robbie Williams för tre år sedan. Coldplay imponerade på mig riktigt rejält. Här kommer lite bilder... (o fler ligger på FB snart)
 

 
 
 

Imorgon bär det av till Oslo. Ska jobba halvdag först och sedan ska jag själv åka till Arlanda och sedan vidare till Gardemoen. Det var längesen jag flög själv. Blev ju en del flygande när jag bodde i Montpellier men nuförtiden har jag blivit lite för bekväm av mig. Så resan imorgon kan noga fräcka till mig lite. Har iaf tittat på kartor över Arlanda och Gardemoen för att se varifrån tåg och bussar går, så jag borde klara mig. Spännande blir det iaf, och en massa härlig norska ska jag få lyssna på!

Jag som inte trodde att helgen skulle bjuda på något annat än ensamhet fick helt och hållet fel, för nu kommer favvo-Angie och hälsar på. Ska bli riktigt skoj! Känner sig lite dum ibland när man åker hem och inte hinner ses. Men nu ska vi ha kul!

Kommentarer
Postat av: Emma

hallå! gjorde dem på salong. ser fasiken hemmagjorda ut på bild, men är väldigt snygga i verkligheten!

2009-08-25 @ 19:23:55
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma igen

oj, råkade trycka enter innan jag skrivit klart! :P



Oslo - de va ju lyxigt! själv? ska du promota era produkter?? ;)



kram

2009-08-25 @ 19:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0