Skön tjej!

Ojojoj, det är typ det enda jag kan säga just nu. Är helt och hållet utpumpad. Har nog rört varenda liten muskel i hela min kropp. Påmindes rejält om varför jag tycker det är så kul med Box. Man känner sig så lugn och tillfreds efteråt. Kan knappt skriva nu, fingrarna skakar men gud så nöjd jag känner mig. Höll inte igen någonting och hade askul. Catrin, min nyfunne träningskompis var en superskön tjej. Kändes som om vi hade känt varandra mycket längre än 1 timme när passet var slut. Så himla kul att äntligen få träffa en tjej som söker nya kontakter i stan. Wihoo, det här kanske blir en bra höst i alla fall, och kanske inte så ensam. Undrade precis vad jag skulle göra nästkommande helg (alltså inte nu till helgen) men jag tror att det kan ordna upp sig! Vi har redan bestämt att sticka på Rix FM festivalen på torsdag, inte för att jag direkt tycker om dem men med kul sällskap kan jag klara av vad som helst.

Rolig och lärorik kväll som kommer att sluta med en väldigt slut Lisa. (tom leendet är ansträngt!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0