Ingen lust

Kom hem från tre dagars konferens för typ en timme sen. Har inte tränat sen förra torsdagen och känner att kroppen är allmänt förslappad. Jag vet inte, men jag borde väl ta tag i mig själv och röra mig mot gymet men det finns något som verkligen skriker på att få slippa. Fast när man väl är igång så är det ju inte så farligt, bara det att ta sig dit. Man äter ju typ bara under konferenser och sitter still så lite nytta borde jag väl göra innan helgen kommer. Har så stor lust att bara sitta ner o prata lite med någon, alltså face2face. Känns lite segt att hela tiden prata telefon. Antar att det blir en del strålning pga det också, men det kan ju inte hjälpas.

Nej, som sagt borde röra mig nu. Önska mig lycka till! ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

Kommentarer
Postat av: Emma

Stack du iväg till gymmet?



Vad ska vi käka först och främst? Patrik är sjukt sugen på taccos och har tjatat om det länge nu. Men det funkar ju med fläskfilé och potatisgratäng också typ. Vad säger ni? Patrik jobbar till 17.30 så tidigast 18 i såfall..



kram

2009-08-13 @ 17:55:51
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Toppen; taccos it is! Vi kan väl dela lite att typ ni tar med köttfärs, det ni vill dricka, och om det är något utöver sallad, gurka, tomat, majs, lök och ost som ni vill ha? (vi fixar salladen och allt det+ taccoskal och mjuka tortillas)



Appropå ngt helt annat.. vad gör du i morrn kväll? du är inte sugen på att haka på en utgång på Collage i Sthlm?? :P alla stora bloggare hänger där, tydligen populärt ställe. fick en inbjudan på mailen. försöker med syrran, men hon är ju inte sitt bästa jag just nu(killen och hon har brokat efter 2 år!) Du kan ju tänka på saken.. =)

2009-08-13 @ 19:29:55
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0