Helgen i bilder... som aldrig förr

Orkar inte skriva allt som har hänt i helgen så det blir ett litet bildspel istället, med text under varje (om jag kan få till det).


Lördagen började med lunch på stan.
 
 Sen provning av en massa saker.
  
Promenad i staden. Festande på kvällen, tjuvdrack billig öl & dans på Palace.
  
Utlfykt till Arkösund idag.        Vi hittade blåbär och blev glada.
  
Fast glass mättar bättre. Angie ville bli frivillig livräddare inom SSRS.

Medan jag kom på andra tankar! Gud va livet är härligt!


p.s Usch, vad två veckor är lång tid! d.s

Kommentarer
Postat av: Leiden

ser härligt ut. jobbigt att vara ifrån varandra så länge, men tänk att snart får ni extra kvalitetstid på en härlig liten semester som jag absolut inte är avundsjuk på. ;)

2009-08-30 @ 21:07:03
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoho, du verkar ha haft en bra helg!!



Kollade lite på SJ hur lång tid + pris till Norrköping. Höll på att dö - 700:- !! men såg sen att jag klickat i 1 vuxen + 1 ungdom ;) blev ungefär 110:- sen, haha Tänkte jag skulle åka ner till dig i höst nån gång!



kram

2009-08-30 @ 21:42:17
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0