Circus

Ojoj, i Västerås igen och då händer det grejor. Åkte tidigare från jobbet igår, redan vid kvart i ett. Så himla skönt, fanns ju knappt något att göra heller så "varför stanna?". Väl framme blev det en vända på stan. Köpte äntligen en klänning jag har både spanat och provat på MQ. Tänkte vara fin tills pappas fest nästa helg. Ska ju till Halmstad för ett litet besök hos släkten. Håller tummarna hårt för att det ska vara fint väder. Syrran sa igår att hon hade sett någon prognos och att det såg riktigt bra ut inför nästa helg, grymt! Blev ingen middag med någon igår heller, synd. Så vi käkade en macka och begav oss till en av killens kompisar. Lite drickande och sedan ner på staden. Gänget gick till Pluto, där jag inte har satt min fot på typ två år. Var inte sugen så jag och killen gick till Cirkus, ett jäkligt snyggt ställe. Tog en välförtjänt mojito innan vi gick till Bill & Bob. Stannade ett tag och sedan var tanken att sticka till å men klockan var lite för mycket så det blev käk istället. Väldans spring men kul hade jag det. Det blev inte den lugna kväll som jag och Millan pratade om, men huvudsaken är väl att man har roligt.

Ska på grillning i Kvicksund nu. Känns lite kyligt men det kommer nog bli riktigt trevligt. Family-time är alltid kul. Ikväll vet jag inte riktigt hur planen blir. Har två som lite drar i mig så vi kanske skulle köra ihop något alla sex istället? Äh, det får lösa sig under dagen. Men något måste vi göra, helt klart!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vilken kväll!! Det var så himla kul! Ni är ett riktigt partygäng! =)



Hoppas ni mår bra idag..!

kram

2009-08-02 @ 12:16:20
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0