Sollängtan

Usch o fy, nu börjar verkligen den lilla solbrännan man skaffade sig i somras att försvinna. Måste genast titta på resa söder över. Alen har ju uttryckt att han är sugen på att sticka någonstans. Fast han är inne på Prag, tror inte att jag är lika sugen. Jag vill ha sol och värme och det känns tyvärr inte som att Prag kan erbjuda det, men jag kan ju ha fel. Jag tänker mer Sardinien eller Sicilien, vore inte det nåt?
Åhh, det är ju inte för inte som jag längtar tillbaka till det här. Det kan ju inte vara så att det ska vara ett år kvar till jag får uppleva det igen... ryanair.com here I come!
 
Idag blir det nog en sväng på stan. Är lite inredningssugen och tänkte se vad Indiska, Åhléns och Lagerhaus kan erbjuda. Alen ska döma handboll i Västerås så det blir att bli gräsänka ikväll, lite ensamtid helt enkelt. Det är dessutom träningsledigt idag. Har kört gym två dagar i rad nu; en gång på gamla stället och igår på det nya. S-tan vilka maskiner de har. X-Force gör verkligen skillnad! Jag är helt slut i kroppen idag vilket är sjukt skönt att känna, tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Solbränna, vad är det?? :)

2012-09-05 @ 09:22:54
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se
Postat av: Mia

Jag vill också ut och resa, men just nu känns det som jag borde lägga pengarna på annat. Typ ny cykel, ny dator, ny telefon m.m.

2012-09-05 @ 11:15:21
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0