Snorigt värre

Förra veckan pratade vi om höstförkylningar på jobbet och jag tänkte då "det var ett tag sen jag var förkyld, gud va skönt". Så i fredags var det dags. Torr och rasslig i halsen byttes till tjock och sprängande näsa till att nu bestå av rossliga rör och tjock i näsan. Visst låter det mysigt? Det blir ju bättre för var dag men den är nog seglivad känner jag. Typiskt!
 
Jag som ska på 30+30 årsfest på lördag i Stockholm. Det är bara att se till att få bort så mycket som möjligt tills dess. Ingen träning, en massa c-vitamin och lugna hemmakvällar. Jag som var i ett så bra flow med träningen, ahhh! Men men, fokus tillfrisknande nu!
 
Eftersom att jag ska till storstan så har jag planerat in ett besök i några butiker. Jag vill ha en varm och tuff jacka till hösten och har kärat ner mig lite i den här från Zara:
 
999 kr kostar den, kanske vore nåt. Eller nåt liknande?!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jackan var jättefin....

2012-09-13 @ 15:42:11
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0