Nya jackan

Än så länge är det väl några grader för varmt för att använda den nya jackan, men det dröjer nog inte länge förrän den här blir perfa. Det får kanske komma tydligare bilder framöver när ljuset hemma är lite bättre.
 
På tal om mörkt, jisses vad tungt det börjar bli att gå upp om morgnarna. Det är ju så mörkt inne att ögonen inte ens orkar komma igång. Bättre kommer det ju inte direkt bli heller. Det där med solsemester kanske vi skulle ta tag i, eller spara pengarna till någon fetare resa till våren.
 
Idag ska jag ner på stan och leta rätt på andra boken i triologin om Mr Grey, Fifty Shades of Grey av E.L James. Det snackas ju väldigt mycket om den boken just nu. Jag har nu läst klart den första och är väl inte i extas direkt men den är ju väldigt lättläst och enkelt språk i (jag läser på engelska), känns lite som en simpel serie som man ser på TV. Så nu har jag bestämt mig för att läsa bok nr 2 också, Fifty Shades Darker. Jag hoppas att jag hittar den på stan annars måste jag beställa den - jag som inte orkar vänta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0