Nothing to declare

Det här med att blogga bara för att blogga vet jag inte riktigt om jag orkar med, märks det eller?
 
Mina dagar ser verkligen likadana ut så jag vet inte om jag har så mycket att komma med alla gånger. Instagram tycker jag för övrigt är en trevligare form även om det är många som överanvänder den också så att man kan bli tokig. En massa outfitbilder, halvdanna bilder på maträtter etc. Men man får väl göra som man vill, bara det att jag tycker det är ganska tjatigt när en och samma person lägger upp typ samma sorts bilder varje dag. 
 
Jaja, det där kanske inte sa nåt direkt men så är det ibland. Mitt intresse för bloggar är nere i en dvala just nu; jag ser inte poängen med det, det är opersonligt många gånger och jag blir bara less på alla outfitbilder med svindyra kläder som jag inte för mitt liv förstår hur folk har råd att köpa. Neggigt? I know, men det är så jag är just nu - blaha!
 
Tittade lite på Missoni-kollektionen för Lindex igår men insågt snabbt att det inte var mina färger i plaggen så jag skippade det. Jag har alltid tyckt att Missonis mönster har varit härliga (antagligen för att man inte ser dem så ofta) men kom på igår att nu kommer ju var och varannan gå runt med det där mönstret, och det gör nog att jag kommer bli rätt less på det tyvärr. Men vi får väl se, jag kanske står där själv tillslut med ett plagg, vem vet :)
 
Snyggaste plagget enligt mig, svarta kostymbyxor för 499kr. Jag provade dem men de var aaaaningens för tighta över låren så jag fick hoppa över dem. Synd för det var snygg skärning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0