Sol-helg!

Det har varit en händelserik helg kan man ju säga. Jag har mest farit runt i bilen känns det som men lite häng blev det ändå.

Grabbarna hade ju svensexa för brudgummen i lördags så jag var karl-fri och det betydde ju inte att jag var sysslolös.

I lördags träffade jag den är pajsar'n och hans mamma. Vi tog en glass (eller jag tog den, Emma tog en bulle) i gräset och snackade på som vanligt. Hur mysigt som helst och man märker verkligen hur tiden går, den där grabben bara växer och växer.

På kvällen grillade vi och hejade så klart på Loreen. Helt sjukt att hon vann! Så grymt!

Igår firade vi våra mammor i det fina vädret.

Och idag kör jag hyrbil... najs! Min bil är på verkstaden för omlackering.

En svart Volvo V50, ingen dum bil alls! Dock är det diesel vilket gör att den låter som en traktor, men miljövänligare är den väl så man ska väl vara glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0