Slut ut

Det är så himla många som tränar och som gärna delar med sig av det och det tycker jag är KANON!!! Asbra att kunna peppa varandra med träning genom bloggar. Det har ju blivit (iaf vad jag tycker) värsta hypen med att ha snygga och funktionella kläder på sig, det gör ju så klart det hela roligare. Lite av en materialsport kanske, och många delar även med sig om vad de har på sig och vad de tycker fungerar.

MEN det finns ett stort MEN - det är inte många som delar med sig av hur förj-vliga de ser ut NÄR de HAR tränat. Så därför tänkte jag göra det, haha. Eller det kanske bara är jag som ser ut som en blålila tomat i ansiktet när jag har tränat? :)


Slappnar av med hjärnbefriande "Big Brother".
6,3 km på 34,55 min blev det. Känner mig ganska nöjd men det var ju inte för inte som jag höll på att spy i sista backen. Benpasset på gymmet i måndags hade satt sina spår, men skam den som ger sig!

Om två veckor är det Vårruset och jag har som mål att slå min tid förra året, känns svårt just nu men det kanske går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0