Efter träning?


Igår när jag var och handlade var det en tjej som plockade på sig ett antal kesellaburkar och sedan letade hon frenetiskt efter den här. Jag hade aldrig sett den förut förrän jag hittade den i en annons i en tidning nu på morgonen. Proteinberikad mjölk? Hmm, man kan tydligen sälja allt nu för tiden.

Men nyfiken som jag är så ska jag köpa mig en sån där på lunchen idag och hälla i mig efter träningen ikväll. Tror ni att jag kommer känna mig bättre efteråt?

Kör jag löpning häller jag i mig en massa vatten efter rundan och kör jag styrketräning blir det en matsked osockrat jordnötssmör (helst Green Choice, finns i de flesta butiker) och ett glas mjölk. Fungerar hur bra som helst och är nog billigare än den här i längden, plus att jordnötssmöret är väldigt mättande.


Kommentarer
Postat av: Karin

Se där! Mjölk är ju redan superbra proteinkälla som det redan är:) Intressanta nyheter det kommer i Sverige:))

2012-05-30 @ 12:17:26
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Emma

Absolut!! :)

2012-05-31 @ 09:47:23
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0