Biltokig?

Jag kanske inte riktigt är biltokig men jag gillar att köra bil och det är inget jag sticker under stolen med. Därför tycker jag att det är extra kul att få köra andra bilar än min egen.

När jag köpte min bil så tyckte jag det var apbra men man börjar ju se hur mycket den har fallerat jämfört med alla nya varianter som kommer. Min bil är 12 år, går hur bra som helst, lite rost över ena hjulhuset annars ingenting och har gått typ 11 800 mil (vilket inte är nånting med tanke på åldern). Väl värd sina slantar med andra ord, MEN den här Volvo V50 som jag kör nu är ju för nice!

Sjukt fula fälgar/navkapslar dock, men riktigt skön att köra även om jag inte är så förtjust i Volvo. En vacker dag ska vi, jag och Alen är eniga, ha en snygg stor Audi.

Jag = glad!

Kommentarer
Postat av: Leiden

audi är så snygga men de kostar därefter också. Vår skoda fungerar, dock är jag orolig över att parkera schabraket i centrum =/

2012-05-29 @ 09:59:02
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0