Skadad


Jag är skadad. Min tå mår skit rent ut sagt. Den är blåsvart och svullen. Jag är tom blå en bra bit ner på foten. Hur hårt kan man egentligen slå i sin tå? Jag har nog aldrig lyckats så bra som jag gjorde igår, och h-lsike vad ont det gjorde!

Jag fick leta fram ett par supergamla Nike sneakers i garderoben för att kunna få ner foten utan att det gjorde mordiskt ont. Och när jag väl kom till kontoret så bytte jag snabbt till denna fina toffla. Det var självplågeri att låta skon sitta på så nu sitter jag så här. Känner mig lite som en pensionär :)

Det är status för dagen, faaast om man ska se det lite positivt så kommer inte jag kunna tömma den gamla lägenheten på det sista. Vi har saker kvar i förrådet som måste tömmas och sen ska maten i kyl och frys packas ner. Det sistnämnda känns som en uppgift för mig medan killen får springa i alla trappor och kånka ner grejorna till bilen, och sen vidare ner till vårt källarförråd i nya huset.



Grattis Mia på födelsedagen!


Kommentarer
Postat av: Leiden

Tackar! Blåmärken på fötterna är aldrig roliga och sen är de så äckligt när de "vandrar" så där. Hoppas de blir bra snart

2012-03-26 @ 13:02:21
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Stackars dig!! :/ bilden är dock lite rolig dock, hihi ;)

2012-03-26 @ 21:09:33
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Madde

Ok, nu är det dax att söka tror jag, hade jag gjort å andra sidan kanske det inte gör så mycket åt en bryten tå men det finns många roliga smärtlindrande l.m med morfin och annant mumsigt i :)

2012-03-27 @ 06:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0