Bye bye

Nu har vi haft besiktning av gamla lägenheten och lämnat nycklarna.

Herregud, vad de synade lägenheten i sömmarna. Anmärkte på flera saker som inte vi är skyldiga till MEN sen kom de till tapeterna i vardagsrummet. De sattes upp när jag flyttade in för att jag klagade på att de gamla gula tapeterna höll på att ramla ner plus att det var fettfläckar på väggarna. Jag fick nya fräscha ljusa som nu har mörknat pga att stark sol har skinit in så att man ser precis vad soffan och tavlorna har suttit - mycket tjusigt. Det var de inte heller så nöjda med, men vad ska jag göra åt saken? Inte mitt fel. Sen hittade han tre mindre svarta streck på en våd, efter lite klurande kom vi på att det var från en av mina afrikanska masker (alltså skokräm), som vi inte har lagt märke till. Vad gör han då? Jo, han spottar på fingret och gnuggar ut dem ännu mer och hävdar sen att vi ska sätta upp en ny våd. Alltså jag höll på att dö, men vad ska man säga annat än att visst det behövs nog. Jag önskar honom all lycka till med att sätta upp en våd där, inte för att det kommer att bli snyggt eftersom de andra har mörknat av solen så den som flyttar in kommer att få en ljusare våd. Undrar hur glad hon blir?

Åhh, var bara tvungen att gnälla av mig lite. Så, nu tar vi tag i dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0