Pocahontas


Inte riktigt kanske men en bra bit på vägen. Inbakad fläta i håret, fjädrar i öronen och franströja. Det är väl ganska så mycket Pocahontas? Jag trivs i det jag.

Håhåhå, skorna jag köpte igår som är tänkta till bröllopet blev kanon! Jättesköna att gå och så fina så.

Igår gjorde jag och Alen detaljplaneringen till bröllopet som vi ska toastmastra på. Det är inte för inte som vi är lite nervösa, eller det är nog bara jag som har lite nerver. Alen är ju världens pajas så jag försöker dämpa hans energi lite, kan vara risk för att det blir för mycket annars ;) Jag tycker att det ska bli riktigt kul. Sittningar på universitetet har jag hållt i men jag har aldrig varit toastmadame förut - spännande!


Kommentarer
Postat av: Leiden

När jag såg denna tänkte jag genast på dig. http://www.asos.com/Mango/Mango-Stripe-Maxi-Dress-With-Belt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2269666&cid=8264&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=-1&clr=Multi

2012-06-06 @ 16:58:29
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0