Helgen

Nu har vi haft helg kan man säga. Trippen till Stockholm i lördags blev väldans våt och kall. Herregud vilket väder!

Vi parkerade på Valhallavägen så att vi precis fick se starten av Stockholm Maraton. J-klar va kallt det måste ha varit att springa. Ösregn och 6 grader skulle inte jag pallat med. Lite kändisspaning blev det för vi såg Isabella Andersson springa förbi, sen kanske vi såg fler kändisar men inga som vi kände till.

I Norrköping innan vi stack så regnade det inte alls, därav inget paraply på kortet ovan.

Efter några timmars spring med paraplyerna i högsta hugg mellan butikerna blev det mysig middag på Aubergine på Östermalm. Jättefin restaurang med god mat. Kan rekommenderas. Vi hade ju bokat det här via LiveIt och det blev faktiskt en hit. Efter god middag blev det teater på Playhouse Stockholm som låg ett stenkast från restaurangen på Sibyllegatan. "Stockholm" hette pjäsen och var helt ok. Väldigt intim med typ ca 75 platser, men häftigt samtidigt att komma så nära. Sen bar det av hemmåt igen. Alen har varit genomförkyld i flera dagar och den här dagen gjorde nog inte förkylningen bättre tyvärr, men ibland får man offra sig för laget.

Jag hittade iaf en fin kofta att ha på mig på bröllopet till klänningen men inga skor. Men skor tror jag nog att jag hittade igår istället här i Norrpan, så jag ska sticka o köpa dem efter jobbet. Jag tänker nog inte visa hur allt ser ut förrän på bröllopet. Lite hemlig får man allt vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0