Semester

Så var det då äntligen semester!

Första dagen på den här semestern har spenderats till att packa en fetingväska, varit på massage, packat lite till, lunchat med Alen, tittat på bröllopspresent och sedan bilåkning till Västerås. Och nu har jag landat här hos mamma o pappa. Alen är ju inte ledig den här veckan (fråga mig inte varför men så ville han ha det) så då tänkte jag att jag dumpar mig själv hos mina föräldrar tills han kommer hit i helgen.

Har typ ingenting planerat för veckan förutom att jag MÅSTE hitta en bröllopspresent till min kusin. Hittade en pryl men så var beställningstiden skitlång och vi kommer inte hinna få den innan vi ska på bröllopet. Så vi får väl se om vi kan lösa det på nåt sätt. Men som sagt, annars är väldigt lugnt, och skönt är ju det.

Tänkte försöka träna och sen plöja lite böcker. Har inte haft ro att läsa på sketalänge. Vi la en beställning igår också så jag hoppas jag hinner få hem de böckerna innan vi sticker till Kroatien. Vore grymt med lite ny lektyr!

En av böckerna som kommer hem är "Fifty shades of grey" av E.L. James. Vetisjutton om det är tantsnusk eller om den faktiskt är bra men det får vi väl se :)

Kommentarer
Postat av: Leiden

Jag beställde hela serien får se om de är läsvärt

2012-07-09 @ 22:34:55
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0