Söndagssyssla

Efter mello igår gick jag och killen ner mot stan för att ta ett glas tillsammans med en av killens kollegor. Det slutade med två stora glas rött och en ganska hängig Lisa imorse. Blev lite mer än tänkt men trevligt hade vi det.

Idag startade vi i piano och har fortsatt så. Tog bilen ut till Ekenryttarna för att se på hästhoppning. Lotta, min jobbarkompis hjälpte till där. Jag tyckte det var riktigt trevligt i det fina vårvädret. Påminde mig om när jag var liten och mamma o pappa tog med oss till Strömsholm på hästhoppning på sommaren. Vi satt i gräset och fikade och tittade på de stora kraftpaketen när de kom dånandes förbi. Mäktiga djur!



Vi åkte förbi Mediamarkt också så nu har vi fjärde säsongen av Mad Men (yes!) så nu vet jag vad vi ska se ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0