Inte alls som tänkt

Nu har jag hunnit med ganska mycket på de timmar jag har varit vaken.
- tvättat
- tränat Zumba
- kikat på tapeter och beställt
- varit på systemet
- tvättat bilen
- handlat middag
- och nu käkar vi lunch, lite väl sent tyckte min mage som kurrade ordentligt innan.

Vi hade ju i princip bestämt oss vilken tapet vi skulle ha som fondvägg i matplatsen innan vi kom till färghandeln men väl där ändrade vi tänk helt och det kommer att bli kanon. Den enda som kommer att tycka att den vi nu har valt och betällt är alldeles för plottrig är min mamma ;) Jag ville ha en riktigt färggrann tapet men det slutade med att vi nu har beställt den här, Hanna Werning - Fantasia, efter att killen har fått som han ville (jag tyckte också om den):

  

Lite annorlunda från vad vi först ville ha men den kommer att bli superfin till vår nya möbel!

Och så köpte vi även ljusgrå tapeter till sovrummet också. Båda tapeterna är Easy Up vilket är kanon, kommer bli så mycket lättare att sätta upp på väggen eftersom varken jag eller killen är några målare direkt! :)


Kommentarer
Postat av: Leiden

sjukt cool tapet

2012-02-25 @ 17:01:43
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: mamma

Mycket fräscht mönster och färg! Lite ovanligt val för att vara du, Lisa. Blått? Kommer den färgen att vara genomgående i vardagsrummet också? Vita möbler och blått är klassiskt och somrigt året runt. Kram

2012-02-26 @ 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0