Uppsagt

Idag körde jag Body toning igen, andra dagen på rad. Vetisjutton om det var så lämpligt för jag hade grym träningsvärk i rumpan och baksida lår, och just idag hade ledaren bestämt sig för att köra extra mycket ben. Alltså jag trodde jag skulle dö! Jag höll nästan på att vrida knät ur led för att musklerna inte orkade hålla emot.

MEN imorrn har jag tänkt att köra Body Combat. Nu j-klar börjar träningshösten! :D

Iaf, efter passet idag skulle jag säga upp mitt nuvarande kort (för jag har skaffat nytt på Factory Fitness som öppnar 1 oktober) och herregud vilket bemötande jag fick. Jag tycker ändå att gymmet jag har gått på i 3 år varit helt ok tills i höstas/våras då passen började försvinna och maskinerna i gymmet började bli sämre utan att något gjordes. Därför valde jag att byta nu när det nya startar men så klart var väl inte det särskilt positivt för de jag går hos nu. Om blickar kunde döda så skulle jag nog varit död vid det här laget. Han frågade om jag hade varit nöjd med bemötandet och anläggningen, och jag svarade "ja, jättenöjd" fast jag var bannemig på väg att lägga till "... tills nu". Äh, det är väl lika bra att byta!


Det här ska bli kul och se vad det blir av det, jag är iaf taggad!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack vännen!! har fasiken varit sjuk massor nu känns det som!! :/ få se hur läget är till helgen!

kram!

2012-08-30 @ 21:15:43
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0