Resdags igen!

Jahapp, jag hann väl vara hemma i två veckor innan passet nu ska användas igen. Imorrn sticker jag hit:


Jag hoppas alla förstår att det är till London vi ska! :D

Vi kommer att ha lördag-söndag som "göra-vad-vi-vill"-dagar och sedan startar konferensen på måndag. Så det kommer väl bli lite kikande i affärer och strosande runt bland sevärdheter (även om jag redan har sett de flesta men det var ju ett tag sen sist).

Ska få in en date med syrran och hennes kille också hade jag tänkt; lite middag imorgon och nåt kul på söndag. Får väl ser hur mycket man hinner med.

Dags att fundera på vad man ska ha med sig då! Vi flyger ju med Ryanair vilket inte är det trevligaste men helt ok. Räknar med att fylla kappsäcken lite iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0