London

Hemma igen efter en lååånghelg in the UK. Vistelsen har varit jättebra; fint väder och tom varmare än här hemma har jag förstått det som, sett en del av London, shoppat lite, besökt en chipsfabrik, konfererat och så rest en hel del.


Lunch på en tvärgata till Bayswater.

Middagshäng med syrran och Lee. (Sorry, men det fanns ingen bättre bild)

Oxford Circus by night.

A walk in the park

Kända Carnaby street

Vi försökte se handbollen på en knackig TV (engelsmännen är inte lika intresserade av handboll som vi var)

Gör oss fina för kvällen

Så här ser man ut när man besöker chipsfabriken

Det härliga hotellrummet (som jag hade alldeles för mig själv) i Barnham Broom som låg en liten bit utanför Norwich

Jag och Lil bestämde oss för en power walk runda. Den gick verkligen över stock och sten kan man säga.

Det var riktigt fint när vi väl kunde lyfta blicken från marken (det var nämligen en väldigt snårig och orensad stig vi gick på). Så klart kom vi vilse och var tvugna att fråga om vägen tillbaka, så vi kom lite försent till fördrinken på kvällen. Men va sjutton tänkte vi, vi har iaf fått motion :)

Kommentarer
Postat av: jenny

åhh London, där har jag aldrig varit.
Skulle så gärna vilja åka dit!

Trevlig blogg, ska genast läsa vidare.
kram

2012-08-30 @ 20:35:22
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0