Dag 2

Det var alltså dags för dag 2 idag, på jobbet det vill säga.

Jisses vad svårt det var att gå upp. Satte mig på sängkanten och höll på att somna om sittandes tills Alen frågade om jag var trött och kanske skulle ta och gå upp. Usch, det var segt imorse.

Jag har ju själv inte bloggat på hela min semester men däremot så har jag följt en del bloggar då och då. I min  värld blir inte bloggvärlden särskilt intressant under sommarhalvåret. Det är för lite bra väder i det här landet för att spendera de dagarna inomhus vid en dator :)

Det jag skulle komma till är att jag är ganska imponerad över hur folk ORKAR skriva så mycket och så ofta om så ointressanta grejor. De verkar ju ha all tid i världen till att ta det tjusigaste fotot till bloggen, från rätt vinkel, med rätt ljus, med rätt kläder, fixade och makeup-ade (fast att det ska se naturligt ut) etc. Och det här kan de ju göra trots att de har en skitdag och mår sämst. Hur har folk tid, eller hur kan folk ta den tiden? Lever de för sina bloggar eller? (jag vet, vissa tjänar sina pengar därifrån)

Nej, som sagt imponerande är det!

Själv gör jag så här på semestern:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0