Träning


Igår efter träningen var jag ganska mör faktiskt. Körde ju som sagt var Functional/Body Toning. Alltså jag har sagt det förut men det är grymt bra träning. Vill man bli uthållig och ha smidiga muskler så är det bäst. Sen tycker jag ju om Box men det är lite svårt att hitta någon att slåss med när man bor i en stad där man knappt känner någon förutom de man jobbar med.

Imorrn bär det av till Köpenhamn för nordiskt möte - upp tidigt och hem sent. Det kommer att bli en lååång dag. Men jag har inte varit där på ett tag så man får stå ut.

Jag längtar fortfarande till helgen. Jag hoppas på besök! :)


Kommentarer
Postat av: madde

Ja vi kommer gärna och hälsar på, hoppas på fint väder som idag :)

2012-04-24 @ 11:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0