Ny träning

Fast att jag lider av en riktigt ond tå så gick jag och köpte mig ett par nya träningsskor. Mina gamla har jag haft i typ 3 år så det var dags att fixa ett par nya som jag inte halkar snett i hela tiden. Så de här blev det:

Nike Lunar (nånting) 3+, 1 100kr men kostade nu 590kr på Intersport.

Jag har dock inte bestämt mig för om jag ska behålla dem eller inte. Jag har ju lite svårt att prova högerskon men vänsterskon sitter jätteskönt. Får se, har ju 30 dagar på mig att fundera.

Jag hade tänkt att lägga upp bilder på lägenheten idag och jag har faktiskt tagit en hel del bilder men killen har lite problem att få kameran och datorn att fungera. Några svordomar och slag med knytnäven i soffan har det blivit så här långt, får väl se om jag kan få tag i några bilder idag eller om jag får lov att lägga upp dem imorgon.

Vi har gjort staden idag. Vi bestämde oss för att byta toasitsen för den som fanns där var en ganska sliten vit en så nu har vi bytt till en snygg matt svart. Vilken skillnad det blev, får visa bilder senare om någon är intresserad av att se. Köpte även två vita kuddar till soffan och en fin trasmatta till köket i marinblått och naturvitt. Snyggt och fräscht blev det.

Då var det väl dags att börja ladda inför jobbdag imorgon!


Kommentarer
Postat av: Emma

Absolut!! :)

2012-04-02 @ 08:51:11
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Leiden

jag vill helst ha grönt men de verkar svårt.. Står mellan grönt och blått.

2012-04-02 @ 12:45:57
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

Btw: Köpte sådana nike byxor oförskämt sköna

2012-04-02 @ 15:12:08
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0