Dagens


Jo men så här ser man ut idag alltså. Kör lite svart/vitt.

Känner mig faktiskt pigg och alert idag. Tror att det beror på att det är fredag, vi får besök i helgen och att jag är ledig på måndag vilket gör att det blir 4 (!) dagar ledigt. Jisses va nice, det behöver jag!

Sen är det väl en sak till. Klänning till bröllopet som vi ska på i juni är klirrad. Tredje beställda klänningen gillt. Den satt som en smäck och var jättefin, så jag är så nöjd så nöjd. Nu är det sko-, väsk- och sjalletande kvar men det är nog inte riktigt lika svårt.

Jag är sjukt träningstaggad också. När man ser att det ger resultat så får man ju sån himla mersmak, gaah! Så igår slog jag till på ett par springbyxor i vindmaterial. Vet egentligen inte varför men tänkte att det kunde vara bra att ha när det är lite kyligare ute och sen med underställ under i vinter om jag får för mig att åka längdskidor (för det har jag bestämt mig för att skaffa mig snart).

Nu kör vi fredag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0