Bilder

Så, nu har äntligen killen fått fram bilder även om de inte ser lika bra ut på datorn som de gjorde i kameran. Jag är faktiskt sämst på att ta bilder med en systemkamera, haha. Men men, här kommer lite bilder iaf. Ni får ha överseende med både kvalitet och städning i lägenheten. Vi är ju inte klara med uppackningen än.

Mysiga sittplatsen i köket.

Köket sett från fönstret.

En del av hallen sett från lilla rummet. Vi har inte hunnit sätta upp några lampor så det blev lite mörkt.

Lilla lilla toaletten, enda nackdelen med den här lägenheten. Men man kan ju inte få allt. Nya toasitsen är iaf på plats. Mycket fräschare!

Matplatsen med alldeles för liten duk, haha.

Lilla rummet. Ser typ ut som vardagsrummet i förra lägenheten. Alla möbler har ju liksom flyttat in dit.

Sovrummet

De fina garderoberna.

Jaa, så här bor alltså vi och som killen sa idag när jag kom hem:
"Jag vill inget annat än att bara vara hemma hela tiden. Jag längtar efter att få komma hem när jag är på jobbet och vill knappt åka till Västerås i helgen, haha".


Kommentarer
Postat av: Madde

Fint ni har det, har ni bara denna toa eller finns det en större också?

2012-04-03 @ 07:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0