Back to work...

... back to reality!

Jahapp, så var det måndag igen. Det var då sjutton vad helgerna ska gå fort. Känns inte som att jag hänger med alla gånger. Men det är väl bara att tuta och köra.

Jisses, vad tråkigt väder vi har idag - regn, regn och åter igen regn. Hoppas på att det lättar under dagen.

Ikväll tänkte jag iaf försöka mig på ett träningspass. Ja, jag ska gå på aerobics men jag kan ju ta det lite lugnt. Halsen är ju inte ond längre och jag är bara snorig så, då kör vi. Tänker ju inte ta i av kung och fosterland men jag behöver verkligen röra på mig. En vecka med att sitta still... usch, klarar inte mer!

Jobbet kallar, ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0