Spegeln

Jag har säkert nämnt det förut men jag är så glad att vi äntligen har fått upp en spegel i hallen. Vi har haft en spegel stående lutandes på kistan som står på golvet, vilket har gjort att man har varit tvungen att huka sig varje gång för att kunna se hela sig själv. Killen har ju typ varit tvungen att stå på knä eftersom han mäter 1,93m. Men nu är den alltså uppe, om ändock alldeles för högt. Killens ögonmått är ju inte att prata om. Jag skulle lätt ha flyttat ner den 1 dm.


Bilden är tagen imorse så jag ser ju så där härligt pigg ut, haha! Usch jag har verkligen varit dödstrött den senaste veckan och ändå kommer jag inte i säng om kvällarna som jag borde. Skärpning Lisa!

Men nu ska vi inte beklaga oss för ikväll är det träning, Body Toning. Jag hade tänkt att börja med Body Pump igen efter mitt typ 6 månaders långa uppehåll, men jag finner liksom inte motivationen så jag provade något nytt istället - Body Toning.
Lätta vikter, mycket jobba med balans och g-kraften, knasiga övningar, många repitioner = riktigt trött och mör i kroppen efteråt! Det gillar jag!

Men först ska jag köpa ny huvudkudde till killen och hitta färsk lax. Har letat efter färsk lax i butik sedan i måndags utan resultat men jag ger mig inte, idag ska vi ha det till middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0