Mercredi

Onsdag, fast det känns som tisdag men det känns närmare till helgen än en onsdag. Hmm, låter lite flummigt det där men jag känner mig väldigt bomullsaktig i huvudet idag. Skulle nog kunna flamsa runt ordentligt bara jag kunde, men nu så ska jag sträcka på mig, rak i ryggen och jobba framför den här datorn.

Den här helgen har verkligen satt sina spår i mitt minne, alltså på ett negativt sätt. Jag kommer typ inte ihåg någonting som jag gjorde på jobbet förra veckan. Jag kommer inte heller ihåg om det var något mer än det som står på "to-do-lappen" som ska göras. Jag har liksom kopplat av totalt och släppt allt. Vilket är ju asbra, men ganska jobbigt att ta upp igen nu så här efter helgen...

Den här goda middagen ska jag få äta till lunch idag (alltså, det blev över sen igår). Mums!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men shit, läste precis ditt senaste inlägg och fick samtidigt en kommentar av dig!



Tack så mycket! :) vi ses till helgen!

2011-06-08 @ 15:47:02
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0